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りん★のオートサーフ
オートサーフは全滅するまでこりないのだっ (≧∇≦)
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EXEKOSURFニュース
EXEKOSURF よりアナウンスです。

かなり意訳しています。
重要じゃないとこ省略してま~す ヽ(-ω-`)

hi exekosurfers
this message is only sent to our upgraded members in order to reduce the heavy load of our mail server due to the excessive amount of emails we are sending out and the amount of emails we are receiving.

Stormpay was removed from exekosurf and we cannot do anything else until we have more news from stormpay

it seems to us that stormpay is lying about the actual situation. they never tried to contact us nor they asked us about our activity. they are not answering any of our contact requests and our lawyer will attempt to contact them by phone and fax starting from tomorrow morning.

We are asking all of our members to be patient. We have no choice but to wait and see what stormpay will do with our members funds.

This problem is affecting the whole autosurf industry and not only exekosurf and butterflysurf.

Try to relax and enjoy your week end. we will continue to inform all our members but we will not answer all queries individually. Please do not submit tickets about earnings not credited we will fix everything on monday.

Jonathan


やぁ EXEKO サーファー諸君!

わたし達 EXEKOSURF
は、
StormPay
から新たな動きがない以上何もすることが出来ない状況です。

StormPay
は、
わたし達の行動について決して干渉することはありませんでしたし、
接触を試みようとしてもそれを拒み続けているのです。

StormPay
は虚偽の報告を行っているといえます。

明日の朝、わたし達の弁護士を通じて電話やファックスにてコンタクトを試みるつもりです。
ストームペイの所持している資金の行方を 静観する他ない状況にありまして、
メンバーの皆さんにはご迷惑おかけしています。

この問題は、わたし達 EXEKOSURF
や姉妹サイト ButterflySurf だけでなく
すべてのサーフサイトに影響がでています

進展がありしだいメンバーさまにお知らせしますが、
チケットによる質問等について 一切お答えすることはできないのでご了承ください。

これからの対応は週明け月曜日より行っていきます。
いい週末をすごしてください。

ジョナサンより



ジョナサン。

りんは EXEKO サーファーなのだ。

だからチケットなんかで困らせたりなんかしないのだ!
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